Nihat Bey Merhaba, Destek sözleşmesi kapsamında hizmet almak istediğinizde ilgili Destek Uzmanlarımız cihazınız ile bağlantı sağlarken mevcut şifrelerinizi kullanmaktadır. Bu şifreler son kullanıcı tarafından Destek Uzmanlarına verilmektedir. Şifrelerinizi hatırlamıyor veya ilgili Destek Uzmanına bu şifreyi veremiyor iseniz cihazınız fiziksel olarak Donanım Ofisimize gönderilmesi gerekmektedir. Burada yapılacak işlemlerin ardından şifreleriniz sıfırlayabiliyoruz. Bahsetmiş olduğunuz konu ile ilgili tarafımızdan yapılan bir işlem olmamıştır. Ancak 0312 210 14 90 veya 0850 455 4555 telefon numarasından Destek Ekibi ile iletişime geçebilriseniz konu hakkında size yardımcı olmak isterim. Saygılarımla, İyi çalışmalar dilerim. İbrahim COŞKUNASLAN System Security Specialist ibrahim.coskunaslan@labrisnetworks.com Labris Networks A.Ş. Galyum Blok ODTÜ-Teknokent ANKARA, TÜRKİYE Tel: +90 312 210 1490 (PBX) E-mail: support@labrisnetworks.com Web: www.labrisnetworks.com Web: www.harppddos.com |
Nihat Bey Tekrar Merhaba, Konu ile ilgili cihazınızı kontrol ettiğimizde tarafımıza 2014 yılında bildirmiş olduğunuz şifreler ile erişim sağlayabildik. Telefondada teyidiniz üzerine şifreyi yazarken yapılan bir harf hatası sebebi ile sisteme erişim sağlayamadınızı tespit ettik. Konu çözüme ulaşmıştır. Saygılarımla, İyi çalışmalar dilerim. |
Forumda soruyu nasıl silebilirim? Öyle bir yer bulamadım. |