Merhaba Labris tarafinda bütün ayarlar klavuza bakılarak yapıldı fakat sürekli kullanıcı adı şifre hatası alıyorum bir kişi yardımcı olabilirmi.

Mon Jul 22 11:02:45 2019 AUTH: Received control message: AUTH_FAILED Mon Jul 22 11:02:45 2019 SIGUSR1[soft,auth-failure] received, process restarting Mon Jul 22 11:02:45 2019 MANAGEMENT: >STATE:1563782565,RECONNECTING,auth-failure,,,,, Mon Jul 22 11:02:45 2019 Restart pause, 1 second(s) Mon Jul 22 11:02:48 2019 MANAGEMENT: Client disconnected Mon Jul 22 11:02:48 2019 ERROR: could not read Auth username/password/ok/string from management interface Mon Jul 22 11:02:48 2019 Exiting due to fatal error

soruldu 22 Tem, 03:44

emreankara's gravatar image

emreankara
11112
kabul oranı: 0%


Merhaba, Teknik desteğe ihtiyacınız var ise 0312 210 14 90 numaralı telefondan iletişime geçebilrisiniz.

Saygılarımla, İyi çalışmalar dilerim.

kalıcı link

yanıtlandı 22 Tem, 03:49

icoskunaslan's gravatar image

icoskunaslan
111
kabul oranı: 0%

Hocam zaten desktek almıyoruz surekli para istiyorlar en ufak bır soruda bıle para istiyorlar boylemı olucak yerli milli o yüzden insanlar almıyor labrisi. kimse destek olmuyor.

kalıcı link

yanıtlandı 22 Tem, 04:00

emreankara's gravatar image

emreankara
11112
kabul oranı: 0%

Merhaba, Cihaz üzerinde yüklü aktif lisansınız var ise sözleşme kapsamında belirttiğim telefon numarasını arayarak ücretsiz destek alabilirsiniz. Ancak lisansınız yok veya süresi bitmiş ise yine aynı telefon numarasından satış ekibi ile görüşebilirsiniz.

Saygılarımla, İyi çalışmalar dilerim.

kalıcı link

yanıtlandı 22 Tem, 04:07

icoskunaslan's gravatar image

icoskunaslan
111
kabul oranı: 0%

Hocam uzerınde lisans yuklu SSLVPN gibi kolay bırsey ıcın bıle para ıstıyorlar bu kadar olmaz.

kalıcı link

yanıtlandı 22 Tem, 04:20

emreankara's gravatar image

emreankara
11112
kabul oranı: 0%

Sayın Yetkili,

Sistemlerimizden yapılan kontrolde, kullanmakta olduğunuz Labris ürünlerinin veri tabanı, yazılım güncellemelerinin, destek hizmetiniz ve bağlı lisanslarının 15.07.2017 tarihinde sona erdiği görülmektedir.

Maddi ve itibar kayıplarına uğramamanız ve adli merciler karşısında zor duruma düşmemeniz için 15.07.2017 tarihinden bu yana lisansı olmayan sistemlerinizle ilgili aşağıdaki kısa notu bilgilendirme açısından sunmak isteriz.

Ürün sürümlerinizin ve veri tabanlarının güncel olması hızlı değişen/gelişen saldırılara karşı iş ve para kaybını engelleyecektir. Yeni Nesil (Next Generation) uygulama imzalarının güncellenmeye devam edilmesi, uygulama tabanlı politikalarınızın aksamamasını sağlayacaktır. Çok sık güncellenen uygulamaların sürüm geçişlerinde, ürününüzde bu güncel sürümle ilgili bir imza bulunmaması halinde, ürünlerin bu uygulamaları tanıyarak engelleme yapması mümkün olmayacaktır.

Güncelleme süresi sonunda, ücretli olan nitelikli zaman damgası aboneliği de otomatik sona ermektedir. 5651 sayılı kanunun, kayıtların saklanması hakkındaki hükümlerini yerine getirebilmeniz için cihazınızın güncelleniyor olması büyük önem taşımaktadır. Hukuki bir durumda, adli makamlara verebileceğiniz log kayıtlarının kanıt niteliğinde olabilmesi için, nitelikli zaman damgasıyla saklanması gerekmektedir. Nitelikli zaman damgası e-imza kanununda yetkilendirilmiş Türktrust firmasından tedarik edilerek, güncellemeniz devam ettiği sürece, ücretsiz olarak sağlanmakta, kayıtlarınız nitelikli zaman damgasıyla saklanmaktadır.

Güncelleme süresi sonunda Çağrı merkezimizde kayıtlı kullanıcılarınız otomatik olarak yetkisiz profiline düştüğünden, destek uzmanlarımız açılacak çağrılarda yardımcı olamamaktadır.

Yardımcı olabileceğimiz konularla ilgili bilgi@labrisnetworks.com e-posta adresinden, 0850 455 4555 nolu çağrı hattından veya 0312 210 1490 no’lu telefonlarımızdan bizlere ulaşabilirsiniz.

Bilgilerinize sunarız.

Saygılarımızla.

kalıcı link

yanıtlandı 22 Tem, 04:21

icoskunaslan's gravatar image

icoskunaslan
111
kabul oranı: 0%

Yanıtınız
önizlemeyi aç/kapat

Soruyu takip edin

E-posta ile:

Giriş yaptığınızda buradaki tüm güncellemelere abone olabileceksiniz

RSS ile:

Yanıt

Cevaplar ve Yorumlar

Markdown Temelleri

  • *italic* or _italic_
  • **bold** veya __bold__
  • link:[metin](http://url.com/ "başlık")
  • resim?![alt metin](/path/img.jpg "başlık")
  • numaralanmış liste 1. Foo 2. Bar
  • to add a line break simply add two spaces to where you would like the new line to be.
  • temel HTML tagları desteklenmektedir

Soru etiketleri:

×1

soru soruldu: 22 Tem, 03:44

soru görüntülendi: 785 kere

son güncellenen: 22 Tem, 04:21

İlgili sorular

powered by OSQA